Vinter

Jag önskar att man bara kunde hoppa över den här äckliga och jobbiga hösten som är ganska kall men inte vinter kall, men man måste ändå han mkt kläder så regnar det så blir man blöt .... Nä fy bubblan !
Vill att det ska bli vinter på engång och en massa snö så det är vinter på riktigt också, för jag tycker faktiskt det är mysigt med snö och med regn också fast bara inomhus :P
Men snöööööö massor med snö ! Det är så härligt, man sätter på sig termobyxor vantar mössa och hela skiten som en liten dagisunge och går ut i snön och leker ! LÄTT att jag ska göra det i vinter asså det är sååå undebart bara man inte fryser såklart :P
Faaaaaast jag gillar sommaren mera men vinter kommer klart tvåa ! :D
Jag hoppas på mycket snö i vinter så man slipper åka nånstans och att det är snö på julafton, inget jävla SLASK !





( Mina älskade hjärtan Jessica & Sophie hihi ♥ )









Ho ho ho ho !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥