Okej okej . . hej hej . .

Jaaaaa heeeej på er !
Nu är jag hemma, eller jag har varit det ett tag nu kom hem typ halv fem efter några timmar på eriksdalsbadet... ärligt ? Så trodde jag det skulle vara roligare än va det va tyvärr :/ men jag ångrar inte att jag åkte dit såklart :D
Hade helt enkelt en mysdag med min älskade tolvåring ♥
Så nu har jag ätit goooood mat som min kära mor har lagat, alltid lika bra på att laga mat, puss på dig mamma för det för jag vet att du läser ;) ! ♥
Nu vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, jag måste sitta här ett tag i alla fall för går jag och tittar på tv i mitt rum kommer jag somna för det har jag gjort varje dag hittills och idag är jag trött så jag vill SOVA ! och kunna somna när jag går och lägger mig !


I morgon är det fredag och då ska jag in till stan med marinush på dagen och köpa våra planer rent ut sagt haha lite grejer tills på lördag helt enkelt ;) KISS KISS
Sen på kvällen ska jag och min älskling hem till hans mamma på lite halloweenmys och en mycket god fondue för det vet jag för det är alltid gott ! :D

( jag är en matälskare )

Lördag blir det rajtan tajtan ! :D


PZ *


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥