Det ni inte visste

Hur bor du: Radhus
Brukar du komma i tid: Inte till skolan men jobbet :P
Hur lång är du: Tyyyp 1,72 kanske :S
Kan du laga mat: Kan, kan jag väll men jag hatar det !
Vad har du på dig just nu: The blue mysdress :P
Har du någon fobi: Spindlar
Hade du en bra kväll igår: Aah helt okej :) 
Vilket är ditt senaste inköp: Nutrilettshake och lipsyl
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen
Har du sovit i din egen säng inatt: Yepp min säng hos Mami 
Vad hade du sönder senast: Good question
Vem snackade du med senast: Ninis
Varm favoritdricka: Chailatte <3
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider :D
När gjorde du senast något riktigt dumt: Haha alldeles för hemligt :O
Saknar du någon just nu: Mina mamma
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Få mig behöva upprepa mig ! 
Någon jag stör mig på: Finns många
Intressen: Fest, fika och vänner 
Senaste person du ringde: Jessica
Senaste person som ringde dig: Rasmus
Vad drack du senast: Kaffe
Vill du ha barn: Ja, men inte just nu  
Längtar du till din nästa födelsedag:
Ja för då blir jag 20 :D
Har rakat dina ben någon gång: Ja hah senast igår :P
Är du sugen på något nu: Cola och Chips
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1 ibland 2
Använder du hudkräm: Inte längre, va beroende av det förut 
Attraheras du av män med skägg: Det beror på hur mycket skägg :O
Micro-pop eller poppa själv: Popcorn som popcorn?
Brukar du baka: Hahah nej nej
Röstade du i det senaste valet: Nä är för korkad för sånt där
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Absolut :D
Vilken låt lyssnade du senast på: Sober - Klara sig själv
Vad tycker du är äckligt: Folk som luktar svett
Har du pengar på mobilen: Yepp
Vilken svordom använder du mest: Haha alla som finns, alldeles för ofta
Vilken tid är din väckarklocka inställd på sist: 11:30
Var köper du dina matvaror ifrån: Coop och Willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Jag älskar och va med på bild
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: Jag skulle ge bort en massa och resa bort ! 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Hahah aaah ! 
Vad åt du till middag senast: Kyckling med ris
Kan du vissla: Klart jag kan
När flög du senast: 2005 kanske?  
Pratar du några andra språk: Engelska
Har du gråtit offentligt: Hahah om jag har !
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar: Aah både och <3 
Vad har du med dig in på bion: Naturgodis och bonaqua päron
Gillar du din boendesituation: Ja :)
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Nää inte direkt 
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna: Ja typ hela tiden i grunskolan och i gymnasiet  :P
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 20
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: Får damp och bölar och skriker 
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Ööh nää ?
Är du mörkrädd: Hahah aah sprang hem från bussen igår :P
Tre saker du alltid har med dig: Mobil, lipsyl och tuggummi



Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥