Haircut

WAAAZZZAAAAAA ?!?!?!!? :D
Idag så har jag varit i skolan som vanligt och vet ni jag klippte mig idag också faaast det syns inte så mycket funderar på att klippa lite till kanske i morgon eller nästa vecka så att man ser nått resltat liksom :D
Sen blev det direkt till jobbet och jobba litegranna, idag va det feeett lugnt dagen för dagen MONEY liksom, ööh jag ska jobba i morgon också och då lär det väll hända grejer kan jag gissa.
Ska även jobba Lördag också så jag kommer vara helt slut på Söndag för då är jag ledig ! :D
Och på Söndag ska jag göra en sak men det får ni se då om det blir av på Söndag det vill säga annars blir det av i veckan :D

Facelook.



Any way nu ska jag slaggish såå god natt och sov så gott alla goa o glada kexchokladälskare :O !


Kommentarer
Postat av: DONKEN

hm, har ingen bild på det ännu, emn det blev bara lite tioppat så syns inte alls mkt. luggen är väl det som det syns mest på. :P pöss

2010-04-23 @ 14:01:55
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥