In town

Idag så va jag uppe med tuppen och och greja lite, mamma och jag drog till stan för att jag skulle till naprapaten och det va skönt idag faktiskt mest som massage blev det :)
Vi strosade runt lite på staden, checkade in lite affärer och drog en kebab sen ! :D
Vi bestämde oss för att gå till slussen men först så gick jag och köpte en Chailatte och den vaaa såååå god, fast innan jag knappt hann dricka nånting så gick vi förbi den där skivaffären som ligger på vägen och vet ni vad som försegick där ? jo där inne så spelade Crashdiet bara rakt upp och ner cå jag och mamma gick in för att kolla in dem lite i came, i saw and it was goooood ;) snyggare band får man leta efter !

Look of today.



Köpte en söt BH.



Och sist men inte minst, det snygga bandet Crashdiet ;)




Ha en bra kväll :) PUSSAR !

Kommentarer
Postat av: donken

de hade minsann läckra kläder. vad är en chai latte för nån latte ey?

orkade inte läsa dendär långa saken testet, du får förlåta mig en sväng där. :P

2010-04-14 @ 00:50:08
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥