Joggingtur

hohooh :D
Har kollat på halv åtta hos mig (vilket är ett måste) älska Helge skoog, jag har varit ute och sprungit i mina bananskor som jag har kvar sen jag spelade innebandy och då va jag typ 12 eller nått haha har samma storlek i skor som då lite komiskt :P
Just nu sitter vi och fikar här hemma med lite sockerkaka och smått och gott, jag ska försöka plugga vidare vilket är svårt och från min del väldigt irriterande för jag kan gissa på att jag har koncentrationssvårigheter, det känns så i alla fall.
Jag kan aldrig koncentrera mig på nånting om det inte är nått som jag gillar och verkligen vill läsa eller lära mig men om det inte är det så är det tvärstopp i mitt huvve asså !

Här kommer lite bilder från min joggingtur :)

Jag rosenröd om kinderna efter en halvtimme :D, Hej jag heter Nina och spelar handboll med flickor 97 :P


Min älskade bananskor ♥


Tjing tjong !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥