Sugen ?

Åååh jag är jättesugen på att göra en grej men som vanligt så är jag alldeles för feg jämt för att göra stora förändringar men va faaan jag fattar inte varför jag håller på och gnäller ? :P
Jag blir så trött på mig själv att jag inte kan göra nånting !
Hmmm jag ska fundera på det i skolan i morgon får se hur det blir med den saken, jag hoppas på mig själv att jag gör det för det skulle va lite roligt ändå :P
Aja hör av mig vidare om det.
I morgon ska jag till skolan sen är det direkt till jobbet efter, är det lugnt där så kanske jag fick gå tidigare men alla gånger dem sagt det så har jag alltid lyckas stannat tills vi stänger haha jaa herregud men pengar är ju alltid bra och ha liksom.
Hoppas på lite dricks nu i helgen, mer än vad jag brukar få i alla fall :D

Nu ska jag plugga vidare vi hörs i morgon :)
Puss och kram *piiiip piiiip piiiip* !


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en fin dag! :)

2010-04-15 @ 11:27:04
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: donken

jag klippte min karl igår. snyygg blev han ;)

ser normal ut igen, istället för clownen krusty-frillen han hade going on. haha... :P

vill att macco ska klippa mig, hon har aldrig gjort det, och nu när jag faktiskt vågar att nån annan än jag eller frisören eller mamma klipper mig, så är hon sjuuuk! kan du tänka dig frustrationen, liksom..?!

haha... men men.

pöss

2010-04-15 @ 12:14:55
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥