The sun is king

Shaaaaaa bruuuush !
I går så jobbade ju jag, vart så jävla arg för er som inte vet så stänger vi nio på helger för att vi inte har så mycket gäster än, men i går som kom det folk tjugo i nio och skulle äta !!!!!! haha då blir jag bara irriterad för det är liksom stammisar och dem vet när vi stänger :S stööööörda !
I alla fall kom från jobbet typ tio.. *suck* och jag va fett sugen på att göra nått men det vart så sent så det gick inte :/ ....
I alla fall fick i alla fall 150 kr i dricks och det va ju bra det annars jävlar :P haha

Idag så har vi varit hos Rasmus mamma hela dagen, jag har suttit i solen, baka chokladbollar och druckit kaffe :P
Har dock haft ont i huvvet hela dagen för att  jag har ont i min nacke men i morgon ska jag till naprapaten så det blir bra :)
Jag har även klippt Rasmus mamma idag och det blev jättebra, klippte upp.
Det jag sa att jag skulle göra idag också blir av i morgon förhoppningsvis om L inte har glömt att hon ska göra nått ! :P haha
Såå i morgon så drar jag till stan till naprapaten och sedan köper min jacka, möta L i Forum och sen dra och göra ****** ^^ hihi

Bilder.



Hoppas ni har haft en bra helg :) PUSS !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥