Återfall

Hej alla goa och glada människor !
Jag kom precis hem från min provjobbning som jag hade på Resturang Återfall hahaha oj jag menade Återvall :P
Dem skojjar där och säger så för att den stackars Resturangen bara går runt till massa, nog om det.
Jag ska tillbaka dit på Fredag och jobba, såååå jag har i stort sett fått ett jobb :D
Jag är såååååå himla glad faktiskt då har jag nått att pyssla med i alla fall !
Ikväll blir det bara myyys det är ju Söndag trots allt liskom och Rasmus ska upp tidigt i morgon så det är chill och the grill...

I morgon då .. jag ska bara plugga fett asså har mycket att göra .. eller mycket och mycket men jag har ju att göra liksom och det ska bli gjort !

Hörs babes ♥

Kommentarer
Postat av: DONKEN

aaah :P okok. men då får du tvätta dem ihop också osv ;) hahaha..

jeeey ;) du klickadeee ;) pössen

2010-02-07 @ 22:22:11
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥