2 The woods

Jag har ätit våfflor och dricker fortfarande kaffe, det va mumsigt ! :D
Nu sitter jag och kollar på Cops på 6:an, jag gillar inte det programmet men däremot så gillar jag Simpsons och det kommer efter så då sitter jag klistrad !

Har pratat med min syster också, jag ska dra mig ut i den iskalla skogen hem till mamma förhoppningsvis på Fredag för att min söta lillasyster vill att jag ska färga hennes hår och som blivande frisör så måste jag ju få all träning jag kan få även fast jag har gjot det förut men skitsamma, vad gör man inte för syskona.
Fast jag har ingen aning om hur jag ska klara mig där ute för jag håller på att frysa ihjäl här hemma och här hemma är det just nu 23 °C och jag fryyyyyser, men men det är bara och ta tjuren i hornen och deal whit it liksom som sagt vad gör man inte för sin syster !

Min syster så söt♥                                                  Min fågel Tofsen hos mami ♥


Nu är det Simpsons ciaaaooo !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥