Äntligen !

Heeej alla söta människor, äntligen fick jag sätta mig vid datan ! :D
Jag gick upp ganska sent idag sen fick vi besök av Elin och Tuva, sen vart det mat sen så färga min syrras hår och nu sitter jag här :D
Jag snodde också lite hårfärg så jag gjorde tre slingor på varje sida med blåsvart så jag hoppas att det syns något i och med att jag inte har så ljust hår.. men men.
Jag kan heller inte färga hela mitt hår längre i o med att jag har tyvärr blivit allergisk mot det :( säger jag som ska bli frisör liksom, men jag får lösa det där på nått sätt :D

Nu så ska jag gå och ta lite kaffe, kladdkaka med grädde och det ska bli så himla gott !
Jag har lite ont i huvvet så jag va inte så sugen på mat när det va middag, så jag är lite hungrig nu så då äter jag kladdkaka istället :D

När jag skulle göra mina slingor så orkade jag inte använda handsken så mitt pekfinger och tummen är svarta på min högerhand haha jag säger arbetsskada :D

Jag kan försöka slänga in en bild på resultatet om man ser någonting sen :)

Sen vill jag bara säga att jag möttes av ungefär 20 kommentarer när jag loggade in idag och då blev jag jätteglad, tack alla söta läsare som kommenterar keep up the good work ! :D LOVE IT !

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: jag förstår det, blev så himla sugen på det nu :D haha. ÅHhh du får lägga in bild sen så ja får se :) låter skitsnyggt ju!

haha ah ja vet, åt som om jag aldrig sett mat förr :D hahaha!

Antingen ska jag va hemma, eller så ska ja ut å träffa några kompisar en sväng.. dudå? :)

2010-01-09 @ 21:12:04
URL: http://emelieidajonasson.blogg.se/
Postat av: michelle

haha;D jadå, dusjälv?:)

2010-01-09 @ 21:13:01
URL: http://mychelles.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: tack så jätte mycket :D

Jodå, det är bara bra, är det bra med dej då? :)

2010-01-09 @ 21:15:49
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: hahahah men eller hur, man bara äter å äter alltså =D Helt sjukt! jaaa men gör det :) Vill så gärna se!Du får skriva när du gjort det :D Aha de låter nice ;) Jag funderar på om jag ska se den också :P haha

2010-01-09 @ 21:19:55
URL: http://emelieidajonasson.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥