Avatar

Okej, nu är vi hemma igen och jag är proppfull med godsaker och jag tror jag ska spricka när som helst.
Vi va nyss på bio och såg Avatar dock ej med 3D fast nu efter att jag har sett filmen så spelar det ingen roll men jag tror att den skulle va jävligt cool i 3D.
Jag säger bara dra arslet över ögat VILKEN JÄVLA I HELVETES BRA FILM JÄVEL ! ! !
Om man kan bli kär i en film så tror jag att jag är det nu... ujujuj.
I slutet kunde jag knappt kolla längre för att det va sååå sjukt spännande, jag rekommenderar den här filmen STARKT STARKT STARKT ! ! !
Känns som jag har varit på gymmet eller nått är typ helt slut av all spänning :P

Nu så ska jag bara kolla runt lite och sen ska jag kolla på tv tror jag :)



Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥