CP

Blääääää cp bajs k*k h*r f*tt skit ! ! "¤"#%¤#%&#&¤%/%(()%%&#¤% !! !
Hahaha aaah nu är det så hörni deal whit it !
Jag är arg på mig själv det är därför jag gör sådär !
Jag blir så trött på mig själv ibland, jag fattar inte hur jag själv orkar med mig själv, okej lite konstigt men ni fattar?


Any way sååå bajsar jag på min fis och går och gör kaffe och mackor för att jag vill det.
Jag är bara arg på mig själv så va inte rädda för att prata med mig för jag är lika trevlig i alla fall :D

Jag har i alla fall en sak som jag måste göra och den kommer sen ska bara klura lite hold on A.

Im a crazy woman.
And i l♥ve my self ;)



Kommentarer
Postat av: desereé

svar; skönt att höra! jo det är bara bra med mig.

haft en bra dag? :)

2010-01-13 @ 16:42:09
URL: http://ddeseree.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥