Det är bra med självförtroende :)

Jag tänkte att jag skulle visa mitt riktiga jag och en av mina vanligaste poser :)

Däremot på den andra bilden här så skämtar jag alltid
när jag kör den där posen såklart, det är bara fjanterier.
Sånna här bilder tar jag jämt, på den här bilden
är jag fullt seriös och har min seriösaste min :)





Så då vet ni det :)


Jag va duktig och hade fixat matlåda till idag också :) (vart kvar från igår he he he....)
I och med att jag går vuxenutbildning så måste jag ta med mig mat sj till skolan för att dem har inte råd att betala för mig, efetrsom jag bara är där på Torsdagar och Fredagar så gör det inte mig nått i alla fall jag kan sitta där i lugn och ro och äta själv det är skönt :D




Kommentarer
Postat av: georgia

haha ja men de jätte bra, de inte alla som glider ifrån men de dem flesta sa de till mig. nu är de bara hej hejdå när man ser de haha

2010-01-28 @ 18:58:20
URL: http://georgiias.blogg.se/
Postat av: DONKEN

jag tror dig. :P aaaaa du gjorde sådär som jag sa att jag skulle tästa typ :P nästan exakt så som jag manade. :P kan inte du gö åt mig med då¨, nu när du kaaan? :P hähä. fast med limegrön skalle ofc. pöss!

ps. bra blevre! :P

2010-01-28 @ 21:18:52
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥