Dockhuvve

Idag va det den första dagen som jag hade en riktig frisörlektion faktiskt, fick göra lite inpackning och lära mig indela håret i passeér och tvätta hååret och sånt, på ett dockhuvve först :P
Dockhuvvena har riktigt hår från Indien så det känns lite läskigt när man vet att det är riktigt hår faktiskt :P
Såg även att jag hamnade i samma klass som en tjej som har gått i samma skola som mig och hon kände även igen mig också så vi pratade lite om tiderna i Brunn Skola och då sa hon att min klass va den mest hatade klassen i hela skolan jag menar vad menade hon med det ? :S He he he he .... ;) I know liksom gick ju i klassen :P
Sen i alla fall åkte in mot stan till min mammas jobb och satte mig där och åt lite frukt, läste en bok och väntade på henne för hon skulle ta samma buss som mig idag mot Gustavsberg och såååå...
Och nu är jag här hemma och gör ingenting, Sophie vill att jag ska komma hem till henne men jag är nog inte på humör för sånt idag och jag vet att jag bara ska vara barnvakt i morgon så jag kan inte göra nått kul i morgon heller men asså jag tror att jag offrar det asså, jag orkar verkligen inte GÅÅÅ hem till Sophie... hmmm... aja

This is me today :D




Aja skriver sen om jag stannar hemma :) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥