Fyspray

Nu är jag hemma igen efter lite äventyr, jag ska även fortsätta mina äventyr ikväll med en hemlig person och det ska bli så himla kul för det känns som jag har blivit 80 år gammal och inte gör nått kul :P
Det är ju röd dag i morgon så idag är det ju som lördag på alla krogar najs !
Vad ska ni hitta på ikväll ?

Va även på djuraffären och köpte en spray som gör att min katt ska sluta och vara dampig och äcklig så vi får hoppas att det funkar (håller tummarna).
Hon protesterar tydligen om nått antagligen om att hon vill gå ut vilket hon ska få göra snart när vi har kastrerat henne, hon smet ju ut förut och det va tydligen skitkul så hon vill väll ut igen kan jag gissa.
Nog om det nu ska jag äta och fixa mig lite för ikväll vi kanske hörs innan !





Puss(y) alla goa o glada !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥