Hatar rubrikerna !

Heeej... vad gör ni ?
Jag sitter och kollar på Scrubs.. jag gillar det.
Jag ska gå till Konsum en sväng och handla lite saker som behövs, sen ska jag pluggish yaaaaooooo.
Ska åka hem till mamma snart också, imorgon tror jag att det blir faktiskt så jag får plugga i lugn och ro med en helt ny dator :D
Och kommer ni ihåg att jag köpte Linas kvällsbok både 1 och 2 i samma bok den är typ en halv decimeter tjock.. any way så har jag läst ut den redan.. herregud jag har så svårt för att sluta läsa är det spännande så läser jag bara på även om jag är trött och det är jobbigt.. jag är knäpp :P
Som sagt Cecilia = Cp haha.
Ikväll är det Paradise Hotel igen can't wait !!! :D:D det är bäst !

Vad ska ni titta på ikväll på TV ?

Hörs sen fuckers ! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Idag har jag varit i skolan på förmiddagen och sedan har jag packat upp allt från min resa och lagt över massa bilder i datorn och så. Ha en fin kväll! Kram /M

2010-01-18 @ 18:45:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: DONKEN

MEDIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM! läste bara sista meningen där. medium är på 4+ kl 22. MÅSTE jag se, annars blir jag spunkig.



haha... :P jao jao, tycker inte heller de är så värst kul att stryka just, men det är rogivande och blir fiiint. :P o så kan man ju allti be nån annan ställa tillbaks den, hahaha. ;) pöss!

2010-01-18 @ 19:38:37
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

så nu läste jag hela. :P sträckläsa= intressant. men jobbigt när man ser att klockan blev 03.57, då hade man misslyckats somna i tid ännu en gång. så är de allti för mig. alltid samma tid med, plus minus en halvtimme. :/ pööss

2010-01-18 @ 19:40:08
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥