I survived

hahah hej hej har ni saknat mig ?
Jag överlevde gårdagen i alla fall :P
Det gick bra, det börja med att jag laga middag sen skulle väll dem såklart kolla på Barbie på film hahah och det ville jag ju inte se så jag satte igång och plugga, gjorde alla instuderingsfrågor till provet samt tränade på dem kändes bra för det är så kul !
Sen efter dem hade sett på Barbie så va det min tur, så för mig blev det Scary Movie 2, Ghost Ship och Full Metal Jacket.
Full Metal Jacket va skitbra den rekommenderar jag och för er som vet det där roliga "oooooh me so horni me love you long time" det kommer från den filmen hah jag vart lite chokad när jag hörde det :P hahah

Any way så kolla de jag mest på film igår och pluggade !
Idag är det chillpill tänkte dricka lite kvällskaffe nu (tant) och kolla på En annan del av Köping tänkte jag man får juh inte missa Tobbe !!!
Hoppas alla haft en bra helg.
Kanske skriver sen får se.. until then Peace out !
Old picture.


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: jamen sitta barnvakt är väl också mysigt, eller va det inte det? ;) jag va me några kompisar, lagade mat å såg på film :D

2010-01-17 @ 20:13:37
URL: http://emelieidajonasson.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥