Ja e redo, ja e redo !

Nu är jag redo för plugg.... igen ... -.-^ hahah jaja men man tjänar på det i slutändan :D
Jag har lagat mat, köttfärssås och spaghett mumms såklart det va ju jag som laga det liksom ;) bara för att jag inte gillar att laga mat behöver det inte betyda att jag är dålig på det :D

Nu sitter jag här och lyssnar på musik i Ninas blåa skullcandy hörlurar dem är inte världsbäst men dem funkar om man säger så haha :D

Hahaha ursäkta klädseln typ samma som igår och frisyren men bor man här ute och man inte ska nånstans så bryr man sig inte plus att det är kallt så jag har bara på mig det som är varmast hellre va varm och ful än snygg och frysa när jag bara är hemma :P Det låter mest logiskt i mina öron :D





Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥