Lets dance

Okeej, jag är hemma hos mamma nu, jag har ätit min goda Calzone med vitlök, jag har ätit gurka och dipp och druckit cola !
Jag kollade även på Lets dance och det va så som hon på tv sa, när man såg Rabih så va det liksom åååååh såå gullig ! :P
Men han är ju för söt eller har jag inte rätt ?
Fast det en jävla grej som störde mig som fan asså och jag ska visa er vad det va !
Förlåt mig men va det bara jag som satt hemma i soffan och skek : KOLLA NÄSAN !!!!!!!
Det va typ det första jag reagera på jag såg inte hennes ansikte jag såg näsan :P
Men asså kolla fejjan på henne ? :O
Det ser ju föööör tääääskigt ut !





Okej från det till det här guuuuulliiiigaaa :D



Anyyy waay sååå va tyckte ni om Lets Dance dåå va det bra, roligt ?

Det är juh inte riktigt min programsmak om man säger så jag kollade bara för att hela min familj kollade på det så vad ska man göra liksom ? :P

Vi hörs snart !


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥