Nannish kuddinsh yaaaao

Nu ska jag gå och nanna kudden tänkte jag är så himla trött, gick inte och la mig förän halv sju i morse :P
Hahaha det är jobbigt och ligga på topp !
Nääää men alltså i morgon så ska jag dra hem till Emma på dagen för att fixa hennes hår samt sminka henne, hon har personalfest på jobbet med tema Oscarsgalan haha så jag ska väll fixa nått elegant åt fröken.
Jag har gått frisör i typ en månad kanske och så vips tror folk att jag har lärt mig allt typ och kan fett med grejer ?
Jaaah jag säger då det Emma det blir som det blir i morgon haha, nää skojja vi ska nog hitta på nått riktigt snyggt ska du se !
Seeen ska jag åka hem till min kära mor för att mysa innan dem åker till Thailand (utan mig) .... förädare.... :P
Och där stannar jag nog ett tag förmodligen till Fredag tror jag om min älskling klarar sig själv så länge höhöh !

När vi ändå va inne på om hår och skit så slänger jag in en gammal bild på mig med min hemmaklippt lugg som jag klippte själv förut för typ 2 år sen haha :D
Och min älskade Korntröja såklart ♥


 

God natt då pluttisar sov så gott dåråååååååå !!!!

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

hej:) förlåt så himla mycket för sent svar men har haft fullt up det senaste. Och så har jag glömt vad vi pratade om :P hehe men hur är det med dig annars så?

2010-01-31 @ 12:35:22
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: DONKEN

fan va snygg den frillen var! :D liknande som jag också haft. :P ska klippa min lugg idag tror jag, den är hästlugg-lång. :/ gha. har nästan alltid haft kort lugg, för jag ser så arg o elak ut utan.. haha! man blir liksom sööötare med lugg. eller vad tycker du? :P

nu är jag piggelin o vaken igen, så idag blire städ o renssöndag :D woho! jag är taggad!

2010-01-31 @ 14:23:43
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

men joooo det ääär härligt o rensa. man blir så piggelin när det är klart! dock hååller det inte sig så länge, men det värsta i skåpen o så, det håller ju sig. där är inte vincent. så ofta iaf..^^ hahaha... lägger du upp bild på oscars-frillen sen? gfråga henne om du får, för det skulle jag gäerna vilja se. :D pöss

2010-01-31 @ 15:02:41
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

goodiegood. :D haha... jadu nu är man i full gång här. :P

löasse lagar mat samtidigt, så han är liksom inte så mkt ivägen som han brukar. men han ska ju spara allt sitt gamla bröte. gillar't inte. :/ pöss

2010-01-31 @ 16:13:42
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥