Okeej okeej okeej.. *pust*

Hur jävla spännande va inte PH idag då ?!?!?! JAG SA JU DET ! ! !
Okeej Rami åkte ut, han trodde verkligen inte att han skulle göra det tssss :P
Fast i slutet där kändes det bara som om dem bara stog och sa en massa namn, han ställer sig där och hon kommer ta han och ditten och datten och namn och namn, det blev riktigt förvirrande i slutet tills Rami åkte ut helt enkelt :P
Men va tyckte ni om att hon den där på F kom tillbaka då ? (kan inte skriva hennes namn)
Jag gillar juh inte F men jag anntar att det liksom blir lite mer tävling nu när hon är tillbaka eftersom inte alla gillar henne..
Pontus då ? Hur wierd är inte han då, antingen kommer han klara sig länge på sitt konstiga beteende eller så åker han ut nästa parcesmoni som Kristoffer sa ?
Så har vi dem där nya som skulle komma in också, killen tänkte jag inte så mycket på men tjejen, Rami sa en kommentar åt henne att hon va en vacker tjej och hon rörde inte en miin ? Okeej tråkig brud eller vadå ? Aja det återstår att se.
Men det va ju inte så bra att dem fick information av Rami för det blir ju helt fel för dem i huset då blir det typ som att det kommer 2 Rami in istället hahahah !

Jaja nu är det bara att vänta tills på Måndag och se hur det blir !

Vad tycker ni om Paradise än sålänge då ?
Har ni läst någon av bloggarna jag satte ut tidigare idag ?

Kommentarer
Postat av: DONKEN

bambi/valpögon, jappjapp. :) fast jag vill ha ljuuusa ögon. såna där läskiga ögon som man knappt vågar titta in i. ;) häähhää. men de är inte sött, däremot lite läskigt. MEN ack så läckert. mmh... :D

2010-01-13 @ 00:26:04
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

nope, de har jag inte läst, de bloggarna... men de är juhh kändaaaaa.. väl? hähä.. du kan ju tipsa om min skojje-frill iställe, haha. nääh, de kan jag ju inte begära. aj knåååw. ;) pöss!

2010-01-13 @ 00:28:36
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

dududududuuuu om du vill orkar och vill skraptta lite med risk för tillfällig inkontinens... kolla då mitt inlägg som är det senaste. Jag blev rätt nöjd. funderar fan på å bli krönikör. det går bättre och bättre, mitt skrivande. Jag har fått bättre ordförråd och pratar tillochmed bättre. lyckaa... :) pöss.

2010-01-13 @ 00:53:35
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

jag kan ju skriva om diiiin, så kan du skriva om miiiin... om du vill. nus kriver jag iaf om din, själv får du göra hur du vill. jag tyclker att du är en rolig tösabit iaf. jappappp. :P

2010-01-13 @ 00:55:51
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

hähäähähh. klart!

2010-01-13 @ 01:01:19
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥