Pust . . .

Nuuuu har jag dammsugit hela jävla stället här och jag håller på och svettas ihjäl asså !
Känner mig ganska duktig men eftersom katter hårar så kommer det bli dammigt på typ 2 sekunder igen ujujujuj....
Men vad ska man göra liksom då är det bara att dammsuga IGEN !
Fast det är ju härligt ändå att få städa hemma hos sig själv och fixa och trixa lite, jag tycker det är mysigt faktiskt och få ta hand om sig själv istället för att föräldrarna gör det eller vad tycker ni ?

Men ibland saknar jag min lilla mammsis :P(mammagris som jag är)
(Och varför jag inte skriver pappa är för att han bor en trappa över mig.)

Men nu så ska jag sova men vi hörs i morgon alla söta ! PZ

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haah det måste hon fan ha ;) allt bra med dig snygging?

2010-01-08 @ 01:05:52
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Before29

taaaanx bruuden=)

2010-01-08 @ 01:19:28
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥