Onsdag

Hej hej :)
Idag har jag varit hemma hos Rasmus mamma hela dagen, det är farligt att va där för man blir så jävla mätt, hon säger åt en att ta mer när man fortfarande tuggar liksom :O hahah
Jag som försöker äta lite nyttigt här hemma juuuueeee, har i alla fall ätit massa nyttiga jordgubbar :D
Träffade även min nya katt idag, säger att det är min för han är så jävla fin och jag har döpt han till Rex :D
Han kommer hem till Rasmus mamma och äter varje dag och jag tror att det är nån som inte tar hand om han, om det är så så ska jag strypa den personen för den där katten är så otroligt  jävla fin !
Filma han, tänkte lägga upp filmen för den som vill se :)
I alla fall så ska det bli fint väder i morgon också så jag och älskling ska åka ut till Eknäs tänkte vi och bada lite på en liten mysig plats där, hooppas någon mortorcykel funkar så vi kan ta den för det är en bit dit.
I helgen ska det bli jättefint väder också såg jag feeeeett naaaaajs breeee :D
Nu TV se ya PZ !


Och ja det är en mus jag håller i men jag tvättade faktiskt händerna efter haha ^^ Är djurmänniska varesig det är dött eller levande ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥