That's me

Du heter: Carin Cecilia Jonsson

Smeknamn: Cissi

Beroende av: Tuggummi

Vad tror folk om dig: Att jag är en tönt ;)

Stämmer det: Haha ! :D

Vad får du oftast komplimanger för: Senaste har varit mina tänder :)

Vad säger du för att imponera på någon: Skryter väll om nått som vanligt, är ju tönt som sagt :D

Hur imponerar man på dig: Va snygg och inte dum i huvvet ;)

Brukar du skratta för dig själv: Haha aaah

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Orkar inte skriva allt :P

Var bor du: Gustavsberg

Trivs du där: Nja helt okej

Äger du några converse: Ja, svarta och vita

Sprit, cider, vin eller öl: Allt slinker ner ;)

Brukar du bli för full: Nä ganska lagom faktiskt :)

Är du allergisk mot något: Katter och pollen typ

Hur svarar du i mobilen: " Hallå "

Antal timmar sömn inatt: 10 tror jag

Brukar du komma i tid: Sjklart ;)

När mår du bra: När jag är ute i friska luften !

När blev du fotad senast: I helgen

Hur känner du dig nu: Hungrig, som vanligt -.-

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Äckliga, speciellt killfötter.... blä !

Vad saknar du: I miss my littlesister ♥

Hade du en bra kväll igår: Helt okej.

Favorit dryck på morgonen: Kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika

Är du blyg: Yepp som en gris.

Sysslar du med någon idrott:
nope

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae tror inte det

Har du spytt offentligt: Haha aaah tyvärr

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Massa kul en tjej inte kan göra :D

Är du nöjd med ditt liv: Jarå

Är du bortskämd: nej

Vad gör du i morgon: Bada och sola med älskling

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Jag vet inte

Vad längtar du till: I morgon, ut i fina vädret !

Har du bra vänner och äkta vänskap: Vissa ;)

Vad använder du för schampo: Tresemme

Hur gammal är du: 90:a

Tycker du om någon kille just nu: Yepp, älskar min pojke ♥

Gröna eller röda äpplen: Båda

Gillar du golf: Bara minigolf

Vilken tid gick du upp idag?: Kommer inte ihåg :O

 

 

 


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥