Blubb Blubb

Hej hopp! Just nu ligger jag i badet och njuter av det varma vattnet :). Nu börjar väll det varma vädret komma tillbaka också hoppas man, så man kan få ha en riktig sommar någon gång! Igår så fick jag ett mejl tillbaka från ett jobb jag sökte, dem undrade lite saker som inte står i mitt CV, jag håller tummarna att det blir något bra av det :d Det är inte värsta fina stället heller så jag tror faktiskt att jag skulle kunna jobba där. Jag berättar va det är senare Hihi ^^ Pratade med E vi kanske ska mysa sen får se hur det blir med det, hoppas det för hon jobbar så mycket hela tiden så nu vill jag va med henne :P any way kanske skriver lite senare eller nått, tills dess får ni ha en bra dag :) PUSS PUSS !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥