Hela dagen

God kväll mina damer och herrar hur står det till ?
Jag kom precis hem från Rasmus mamma som jag har varit hos i princip hela dagen.
Idag va jag ju på gruppintervju på Gröna Lund och det va jättekul och gick bra, jag hoppas att jag får jobba där för det verkar som ett kul ställe :D
Har varit hos Rasmus mamma som sagt och vi har väll bara myst i solen, hon har fått en katt som kommer till henne varje dag och den är heeeeeeelt UNDERBAR asså sååå jävla fin katt att jag inte vet vart jag ska ta vägen och stor !
Vi tror att det är en tabby men är inte helt säkra, den är så fiiin i alla fall !
Sen har vi inte gjort så mycket, jag har bara myst med den nya katten bara och solat på altanen :)

Vad händer i morgon på midsommar kan man ju fråga sig, dem flesta har väll redan planer kan jag gissa ?
Ingen aning om vad jag ska göra för nånting :S

BILDBOMD.



Så jävla fiin eller hur ?!?!?!


En mumsig martini med strawberrys, mmmmmmm :D

Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥