Solsken

Hoho! Här sitter jag ute i solskenet och njuter :) idag så kommer lite folk och firar min lillasyster för idag blir min stora tjej en tonåring ! <3 Så ikväll blir det lite tårta och lite gott :-D Dem hade även ringt från gröna lund idag för jag här sökt jobb då, så jag ringde tillbaka och fick en liten telefonintervju vilket resulterade i att jag ska komma dit i morgon på gruppintervju och en god frukost så jag skulle komma hungrig sa hon Haha :-P Så klockan nio i morgon ska jag vara på grönan. Jag fick en del uppgifter också som jag skulle göra och ta med mina betyg så jag måste åka hem till mig ikväll för det gör allt så mycket lättare för mig. Tog nyss en mysig sommarbild men jag kan inte lägga in bilder på bloggen via mobilen så jag lägger in den sen. Jaja hoppas ni får en trevlig dag så hörs vi nog senare :) Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥