The City

Tjoooo man !
Idag gick vi upp med tuppen och drog oss mot stan, min syrra fyller ju år i övermorgon så mamma köpte massa saker till henne och då började jag bara undra varför jag skulle följa med egentligen för jag har ju inga pengar och mamma tänkte ju inte köpa nått till mig :O
Men men sen åkte vi till forum och sen åkte vi till coop och då vart jag lite gladare för jag skulle byta min hårfärg som jag köpte förut, nu så har jag en hårfärg här hemma som jag hoppas att det ska bli bra med :D
Färgen jag har köpt heter mycket ljus askblond och jag köpte den för askblondt tar ju bort allt det gula och det där, även om det inte blir världens bästa resultat så gör det inte så mycket för det är inte så farligt som det är nu i alla fall tycker jag :)
Såhär ser färgen ut i alla fall.





Jag hör av mig sen med resultatet ;)

PZ


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥