*Suck*

Heeej.
Jag har inte orkat skriva för jag har inte haft nått att skriva direkt :P
Idag har jag jobbat, kom därifrån för inte så längesen, bir inget jobb på Fredag dock för då ska jag på begravning då kanske jag bara föredrar att åka hem liksom så jag får jobba på Lördagen istället och SJÄLV för den delen utan Miran, får se hur det går ;)

Helgen vart verkligen inte som jag hade laddat för, jag gjorde ett misstag att lämna mina cider någon annanstans än hemma så det vart helt förstört tycker jag eftersom jag hade laddat typ ända sen i Onsdags för att äntligen få göra nått... men näää det blev inget med det utan satt istället uppe hos pappa och smuttade på en öl hela kvällen och va allmänt sur för att det blev som det blev helt enkelt :P sån är jag deal with it.
Lördagen blev inge rolig heller jag känner liksom att jag bara hör av mig hela tiden men får liksom inget tillbaka så nu ska jag sluta med det känns bara som en evig kamp att få tag i folk för en enkel fika liksom :S så nä skit på det ! :D
Jag kanske ska börja ladda redan nu till den 20 för då händer det i alla fall något och sist ja va där så blev det lyckat i alla fall.

Så i morgon tror jag att jag ska dra mig tillbaka ut till skogen, till min kära mor som kom hem från Thailand idag och mysa med dem hela veckan.
Måste även plugga en massa så då är det perfekt att åka till mamma för Rasmus bara stör mig här hemma :D haha

Meeen nu ska jag kolla runt lite till här och såå PUSS PUSS !



Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥