Fredag 7 Maj

Hej hopp gummisnopp !
Idag såååå har jag mina vänner varit på studiebesök på Inzo och det är ett företag som säljer saker till frisörsalonger och där va det jätteintressant att va !
Om vi handlade idag så fick vi 20 % på alla saker, sen så får vi 10 % varje gång vi hadlar nu framöver, så jävla najs !
Så idag så fick vi välja fyra valfria produkter för 100 :- asså hör och häpna haha fett billigt det va bara på hårprodukter dock men det fanns ju mycket att välja på också.
I skolan har vi märket Waterclouds på våra produkter och jag tycker dem är bra så jag tog hårspray, mousse, hårinpackning och silkedroppar.. och allt för 100 :- jag är fortfarande megaglad över det ! :P
Här är dem sakerna, en tröja också som vi fick :)





Seeen såååå, igår så va jag även i stan en sväng, drog förbi Gina och där fick det bli 4 tröjor för 116 :- inte illa pinkat!Sen blev jag erbjuden att springa midnattsloppet också och jag behövde inte betala nånting egentligen kostar det ju 380 :- att vara med så jag tacka ju inte nej, så nu ska jag peppa inför det också OCH vårruset !
Plus att på Måndag så börjar jag äta på ett nytt sätt och jag ska verkligen fixa det här asså, med mammas hjälp också ! :)

Nu kommer det lite random bilder :)



PUSSSS !


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥