Skola

Torsdag går jag i skolan och på Fredag med och för er som vet så går ju jag bara 2 dagar i veckan.
Ibland är det skönt men ibland blir man jävligt rastlös, såklart så kom det ju en lösning på det fort som vinden haha
Efter sommarlovet så kommer det en massa nya kurser som jag också ska ha med dem andra så jag måste kanske gå varje dag i skolan då !
Shiiit tänk att jag började gå i skolan nästan direkt efter jag slutade skolan hahaha jag låter så jävla korkad, fast är det nått man verkligen brinner för så funkar det ju liksom.

För er som undrar varför jag inte bara sökte frisör från början så va det så att första skolan som jag sökte till va Hotell - & Restaurang i Globen, gick på uppropet men kände att det va inte rätt för mig, alldeles för seriöst för mig och för nått jag inte tyckte särskilt mycket om, så jag sa till mamma att jag ville inte gå där, lite arga miner blev det men hon hjälpte mig (gullemamma) och då kom jag på att jag vill mycket hellre gå Frisör än Hotell- & Resturang men så va det ett litet problem, att dem höjer snittbetygen så nära slutet för jag sökte till VTG en vecka före uppropet typ så jag hade för låga betyg för att komma in på Frisör så det blev Hotell- & Resturang istället.
Jag ångrar inte att jag gick där bara att det kunde ha varit en annan linje, ångrar inte alla mina klasskamrater och allt sånt såklart, hade så jävla kul tiden jag gick där så det va ju bra.
Any way så gick jag ju klart och levde livet lite, sökte jobb och såååå, gick en kurs också.
Sen hittade min studievägledare den här skolan jag går på nu som är precis ny också, hon trodde inte att jag skulle komma in först eftersom jag redan gått ut Gymnasiet en gång men som tur var så kom jag in och nu går jag där :)

Såå så är det, för er som undrade hur jag kunde va så dum i huvvet o börja skolan efter precis gått ut den ;) haha



Haha bjuder på denna :)

PEACE !


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥