Tisdag 4 Maj

Idag har jag chillat on the grill, jag har lagat mat till hela familjen och jag har även kollat på bästa programmet såklart !
Nu sitter jag här och är inte trött för fem öre....
I morgon ska jag försöka gå upp lagom tid så jag kan gå ut och springa i morgon luften och sen äta en efterlängtad frukost efter det, precis jag ska ut och springa i morgon för som sagt så har jag ju vårruset framför mig som kommer med tickande steg :) ska bli kul !
I morgon ska jag även jobba, bussen går halv fyra hemifrån, börjar fyra och slutar dock åtta så det är väääldigt chill med det asså !

Jag laddar fett inför Lördag i alla fall för då så händer det grejer, jag har till och med tagit ledigt från jobbet för att fixa.
Grannarna är förvarnade, spritskåpet är fyllt så det är bara och köra !
Ska bli så himla kul faktiskt !
Jag älskar när man har något att se fram emot till helgen som man bara längtar till hela veckan och så blir den kvällen alldeles perfekt och asrolig ! hoppas det blir så :P

Meen vi hörs i morgon :)



PUSS O KRAM !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥